Sunday, July 31, 2011

Wonderful Day ~


Salam readers.

Haw was your weekend? Mine sangat happening and very interesting weekend. Yesterday 30july2011 I meet my fesbuk frends. I plan wanna meet Zura at first. Then she said she wanna bring her boyfie together. Then I feel like I'm alone. Then I invite kakak cantekk too. Her name is kak Mia cantek. Pade mulanye memang nak meet ber4 je. Baru-baru ni si Arsi ajak karok before puase. Then I ajak la Arsi and Mastura hangout same-same. Dorang ni partner karok aku.


We all meet kat subang jam 130pm. Terus heading ke AMP Karoke sebab nak dapat kan happy hour and murah. Dengan tak makan pagi-pagi nye, kitorang menyanyi dengan gagah nye. Hebat kan.








After karok we all pegi ke fullhouse for our lunch kira-kira jam 4pm. Waaahhh. lunch jam 4pm memang terbaik la kan.





My lunch buger and honeydew milk shake. Sangat sedap~



Sambil menunggu makanan, masing-masing sebuk denagn phone~


With baizura cantek~


Meet the gorgeous girlsss. luv you girls. :)


Kak mia sangat cantek kan? candid pon tetap cantek. Luv you kakak ~


Masing-masing busy texting dengan kesayangan~



I love this place. makanan yang sedap and tempat yang cool~


We are happy frends. Love you guyss~




Setelah makan besar, kitorang pon bersurai la. Aku, mas, kak Mia and Arsi balik dengan komuter. And yang lain mawu jalan-jalan kat Sunway pyramid lagi.




Before bersurai. Tah ape yang aku becerita sampai semua focus kat aku~




Thanx korang make this wonderful day. Even we just meet for the first time, dah rase macam lame je kenal. Korang ni sangat baik and happening. Love you all. I hope this moment will come again. InsyaALLAH we will meet again this aidilfitri.


Thanx for reading :)




No comments:

Post a Comment