Thursday, January 19, 2012

Exam fever~

Assalamualaikum readers.


Aku baru je habis final exam untuk sem akhir ni. Alhamdulillah, berakhir sudah exam fever ku. Cume tunggu masa untuk check result plak. Oh yaaaa. Since aku study kat kb ni asyik busy je. Busy dating ngan scandel la, busy berjimba round kb dengan classmate aku la. Busy meronggeng ngan housemate tercinta la. Macam-macam hal la sejak transfer kat kb ni. Duit pon banyak habis. Maklom la, umah depan KB Mall je kan. Anytyme boleh g sane cuci mata and habiskan duit. Adoyaaaaiii. Rosaaak !


Final sem punye subject quite complicated la. Sem ni aku amek 6 subject. Banyak kaaan? All subject theory okeyh. FYI, aku tak suke subject theory sebab tak suka membaca. BUT I love calculation soooo much!!! So, susah sikit nak target sem ni. Just target lulus semua and dapat status TAMAT ka mini transkrip. Itu pon dah cukup baik buat aku tersenyum lebar.


I start my first paper on 6jan till 19jan. I just have 2 days gap for study 6 subject. OMG! Just imagine how come I can cover all subject for short period. Hebat kaaan.





this subject paling interesting. We have 4 presentation. carry mark MAF680 ini paling banyak. 70%. I got 56%. alhamdulillah. Dah kompem lulus. Ade rezeki kalau dapat A lagi la aku bersyukur :)





Theory Accounting sangat-sangat susah. Dah la setiap kelas ade presentation. Dop pehe gapo kecek kat depe. Aissshhh. redah je la. Dah name theory kaaan. Sah-sah susah sebab bosan belajar sejarah nye :(




Internal audit paling rilex skali bile g kelas sebab kelas malam. Tiap-tiap kelas AUD 571 harus bawak bekalan makanan. Hahahaha. Lect aku ni paling terbaik. I lebiu la Prof Madya hassan hussin :)




Yang ini audit jugak. tapi ni External audit. Lect AUD 610 ni paling mengerikan aku. Tiap kali kelas dye, mesti semua orang kene tahan telinga and pasti tiap2 orang pernah kene marah dengan nye =.='



Ini plak subject strategic management. I love this subject because I love management subject. MAF 640 ni last paper aku. Alhamdulillah aku dapat jawab tadi. sukeeee :)



Yaaahhoooo. Finally, habis sudah exam aku. Bersyukur sangat sebab aku dah sampai ke stage ini. That is I able to study till degree. 6tahun aku spend time kat klate untuk dapat kan ijazah. Last 3 years dah dapat diploma, coming soon degree pulop. doakan aku dapat grad on time okeyh. Setiap doa anda, sangat lah saya hargai.






Yang ini plak during exam period. Rajin benor aku study kan. Sampai habis dakwat pen dok menulis short note tuuu. 1 subject aku gune 1 pen. Terbaik la kaaan. Yang calculator tu aku gune since form 4. 9years I use that calculator. i never buy new one because I love that calculator. Sebab calculator tu aku dapat A1 for subject Math and Accounting time SPM 2005. Then calculator tu jugak la yang membuat kan aku dapat jawab semua paper calculation dengan cemerlang nye. Aku setia kan? dengan calculator pon aku tak pernah nak buang even dah lame gune. Ini kan pula dengan orang. Lagi la aku setia. Cewaaaah :p



Ok, itu sahaja luahan hati aku untuk hari ni. I will always miss sweet moment here with my beloved frends. I have many frends here. Ade coursemate, ade jugak kawan baru yang kenal kat mukabuku. Semua nye baik-baik. Syukur Alhamdulillah.

Till then, have a nice day readers. May Allah bless you always :)


-The End-




No comments:

Post a Comment