Friday, January 4, 2013

2013.

Assalamualaikum 


Selamat tahun baru dearie.

Rase dah lame sangat tak update blog since I was so busy with my work. Last update pon before aku kerja kan. Tiba-tiba pulak rase rajin nak update kat sini sebab too many things wanna share here wahai diary hatiku. Btw, I wanna say HAPPY NEW YEAR readers!! Semoga tahun baru ni memberi kite lebih semangat untuk terus berjaya.


Bercerita tentang azam baru, rasenya tak banyak kot wishlist sebab last year punya azam pon tak semua dapat achieved. At least few things yg dah achieved still good kan. First thing, I wish new year give strength to me to through all thing. Ye la, sekarang ni bukan zaman study bagi aku, now is my work life. I need more sacrification, need to be strong, need to think more matured. It's not simple like i think before. I think worker is easier than study. but I'm totally wrong. Hard to be a worker actually. I hope day to day i will become more strong. 


Secondly, I wish my happiness will stay till the end of my life. I have family, friends. I hope they will always by my side and support whatever I do. my strength of course my beloved family. They are my priority and supportive. I hope my loves will always support my career. Now my future is my career. This is one step after i finish my study.


For now I only have two boyfrends, There are my career and my lovely encik viva. So, I just focus on these two area sbb ni yang paling penting buat mase sekarang ni. FYI, aku sedang berusaha mencari bf yang ketiga. Jeng jeng jeng. Haahaaa. Bf yang ade sekarang ni aku akan jaga sebaik mungkin dan takkan sia-sia kan nye because i put all my effort to get it. So, I don't want to lost my boyfrends. *hope prince charming datang cepat meminang* boleh terus jadi bf no1 aku. bhahahahaha.


This year I'm 25. Ohhhhmaaaaiiiiii. Macam tak percaya dah masuk ke usia yang agak dewasa. So Wani, please dont act like childish. You will turn to 25. Kalau dulu mase zaman study, memang aim nak kawin 25 taw sebab that time aku terpikir yang masing-masing dah cukup matang and stable. But Allah already planned the best for us. Mane tawu jodoh aku nak sampai tahun ni ke, tahun depan ke. harap-harap macam tu la. Ye la, jeles tengok kawan-kawan lain dah nak kawin. Serious ni, tak tipu.





Selamat tahun baru semua. Semoga tahun ni lebih baik dari yang lepas. Benda yang lepas jangan di kenang okeyh!



Sebenarnye aku baru je turn to 24. So, lambat lagi nak ke 25. Heeheee. Angka tu tak beri apa-apa pon. Yang penting attitude and wajah tu nampak muda. #ehhhhhh. Haahaa. Kalau kat tempat keje, customers mesti tanya aku ni baru habis sekolah ke. Adoyaaaaiiii. Umur camni dah nak kawin la makcik. Boleh jadi menantu makcik pon. :p


Aku mendoakan kalian terus mencapai apa yang korang wish for this year and for sure I wish my wishlist will achieve. Yang penting bagi aku sekarang ini adelah kebahagiaan :)


Have a nice weekend readers!


-The End-



No comments:

Post a Comment